söndag 27 oktober 2013

Älgjakt :)

Hejsan, nu är jag hemma från älgjakt och har varit i duschen just. Jag orkade inte skriva i fredags så
jag skriver kanske inte så långt inlägg idag för att jag ska se film när jag är så här trött, vi har gått 
mycket och långt. Men ändå inte fått nån älg! På lördag så sa alla att de hade sett och vi hittade dem
men de kom undan, idag så hittade vi bara stora och det är kalvarna vi vill ha. Vi hittade kalvar men
de hann över vägen. Det var inte en så lyckad helg! Men jag har iallafall ätit och sovit gott! 
Men nu ska jag och titta på film så vi syns imorgon, förresten kommer mamma hem ikväll så
imorgon kommer det mycket bilder! Nu får ni nöja er med en gammal bild som jag haft förr! Jag vet att jag inte har varit så bra med just bilder men ni ska veta att jag älskar naturen. Men problemet är att jag inte kan hitta den dumma laddaren som man kopplar in i datorn. Så tyvärr men imorgon då kommer det faktiskt mycket bilder, så var beredda att få se ganska så många bilder.

* PUSS & KRAM * :*) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar