lördag 19 oktober 2013

Dag i stan ♥

Hejsan igen :) Jag har varit till Jakobstad idag med världens BÄSTA Elin! ♥
Vi har shoppat lite allt möjligt och självklart CHOKLAD! ♥
Jag är choklad älskare :) ♥ Vi har haft roligt och Elin har spillt pepsi över kassan och bordet! :)
Vi har också åkt hiss och lekt i dem, men Elin skrämde livet ur mig då hon stannade hissen och sa att det inte går att trycka på knappen! :)

Jag har shoppat 6 pennor, 1 suddgummi, ett ritblock, godis och limsa :) Vi hade väldigt roligt när Elin
spillde limsa, vi skrattade så jag fick ont i magen! :) ♥ Ljuva minnen detta! :)

Vi kom hem och började leka häst till nu, snart ska vi äta hamburgare! ♥ MUMS!
I kväll ska jag vara med min stora syster Angelica och titta på film! :) Jag älskar mitt liv, men ni måste erkänna att Elin är VÄRLDENS GULLIGASTE person! ♥ Hon är super söt,snäll,trevlig,snygg,rolig,galen på ett bra sätt och så vidare! ♥ :)

Jag älskar henne som en vän, en PERFEKT vän! :) Jag skulle aldrig klara mig utan henne ♥
När jag träffade henne blev jag världens lyckligaste person! ♥ :)
Nu klockan 9 ska jag hem, nu är den 5 över 8 :)
På kvällen alltså. :) Jag ska snart ha en fråge stund. Typ på måndag nu är det lördag! :)
Jag ska lägga upp bilder från kalaset i morgon :)

* Puss & Kram * ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar