tisdag 22 oktober 2013

Kväll!

Tyvärr så gick det inte att leka för Jakob men så är det ibland! Iallafall så ska jag istället titta film med
pappa, jag har just hjälpt pappa att vika kläder, dammsuga där uppe och städat mitt rum nå lite.
Jag är en sån som faktiskt tycker om att städa mitt rum eller nått sånt! Jag tycker det är roligare om
man t.ex. kan man lyssna på bra musik och dansa eller sjunga med som jag gör. Eller så kan man
lite bara låta fantasin flöda. Jag brukar göra det och då är det mycket roligare att städa, eller om man
städar i smyg så blir det en överraskning till mamma och pappa din! Tro mig, jag har gjort det massor med
gånger och de blir alltid överlyckliga. Jag tycker om att se andra mänskor glada. Man blir själv glad
av att se andra mänskor glada och lyckliga.
En annan sak jag tycker om att göra är att rita och skriva, jag skriver egna låtar ibland, jag ritar ganska mycket här hemma och i skolan, ja jag tycker att allt är kul faktiskt. Jag älskar överraskningar och
att pröva på nya saker! Ibland är jag hemma bara och ser film med pappa, mamma eller Angelica för
att jag tycker också om att vara hemma och umgås. Förresten Angelica har klarat KÖRKORTET!!! :)
Så nu får hon börja bli min chaufför! :) NI ÄR FANTASTISKA NI SOM KOLLAR PÅ MIN BLOGG!!!
Jag säger bara det! :) Men nu ska jag börja välja en film som jag och pappa ska se. :)

* PUSS & KRAM * :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar