tisdag 22 oktober 2013

The best school day ever! :)

Hej! Idag var världens bästa skoldag fast det inte är fredag, för först hade vi textilslöjd eller vad det heter 2 timmar, sen hade vi modersmål som är jättetråkigt, sista timmen hade vi gympa <3
Det enda tråkiga är att jag måste städa nu! :( Eller inte måste men jag har jätte råddig garderob!
Senare i kväll ska jag leka med Jakob från min klass, han undrade om vi kunde leka.
Jag måste skynda mig nu för annars så blir det så sent förrän jag och Jakob ska leka, vi äter mat
klockan 4 först så efter det så måste jag ringa för då har pappa slutat jobbet. Mamma är i
Filippinerna nu, hon for igår på morgonen så jag tror hon är framme just nu, hon är på ett
barnhem och hjälper till där! Men nu måste jag gå och städa men syns!
Imorgon eller ikväll så kan jag berätta vad jag och Jakob gjorde om det går att vi leker annars
kan jag bara laga ett inlägg om vad jag ska göra ikväll. =)

* PUSS & KRAM * <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar