lördag 19 oktober 2013

Tjeenare :)

Hej! :) Idag så väckte Elin mig klockan halv 9-9 tiden så jag är väldigt trött just nu.
Vi har bara ätit nu och läser böcker. Igår var det typiskt Elin, hon somnade då jag pratade med henne för hon hade stigit upp 6 på morgonen! Hjälp jag sover åtminstone till över 9 varje dag på helgen. Förutom då jag är med i älgjakt. Idag ska vi kanske till Jakobstad och shoppa lite grann, leka häst och mycket mer. Ikväll måste jag tyvärr åka hem till mig. Tråkigt! Elin sitter här bredvid mig nu och ska efter mig skriva på sin blogg, hennes blogg heter Elinmini01 på blogspot så titta gärna på den med då ni tittar på min :) Imorgon blir ett roligt inlägg för vi ska fira min syster Angelica och vår vän Goran, han är från ett annat land. Jag ska kanske ladda upp några bilder då på födelsedagsbarnen! Eller de är ju över 17 båda två så kanske de inte är barn ;) Nu ska jag läsa en bok så att Elin får lite fixa med sin blogg! :)

Puss & Kram ♥

Längtar till sommar igen!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar