onsdag 23 oktober 2013

Tonight amigo :)

YEEEEEES!!! Ikväll är det amigo ( typ inte ett disco men nästan ) :)
 Jag får vara med vänner från 6-8 i kväll, inte så länge men...
Vad kan man göra? Dessutom så får man vara med alla VÄNNER!
Tyvärr så kommer inte två av mina näst bästa kompisar Frida och Matilda.
Min BÄSTA VÄN ÄR ELIN!! <3 :*) Hon är en av de som kollar varje dag på min blogg.
Men det är inte därför vi är bästa vänner utan vi är det för hon är jätte snäll,rolig,trevlig
och bryr sig om mig. Tyvärr så bor hon i Kållby nära Jakobstad. Men om hon skulle bo
här skulle jag bara dö av lycka. Om du Elin läser detta ska du veta att du betyder allt
för mig! <3 Utan dig skulle jag inte klara mig ens en kväll! I <3 u 4 ever! <3
Men nu ska jag berätta om vad jag har gjort idag:
Först varit i skola, var en jätte tråkig skoldag för vi slutade 3. Sen har jag gjort
läxorna, ätit, skrivit och nu skall jag göra mig färdig för en underbar kväll!
Senare då jag har kommit hem efter det så ska jag vara med min syster för hon har
varit med sin kille igår och idag vid hans. Kanske se någon film eller nåt sånt..
Iallafall nu ska jag i duschen. Syns! :) Tyvärr har jag inga bra bilder på denna dator men
på söndag kommer mamma hem så då laddar jag upp ganska många bilder tror jag.

Puss & Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar