måndag 21 oktober 2013

Trött :)

Jag är väldigt trött just nu för att jag har varit i skola hela dagen fram till klockan 1 :) 
Först en super bra helg och så sen skola... Men se det från den ljusa sida!
Ni får träffa era vänner igen, ni får skratta åt deras skämt, ni får lära er nått nytt kanske! :)
Jag har varit i skola som ni vet och nu skall jag gå upp på mitt rum och städa och lyssna på musik.
Jag ska kanske se en film eller sova lite efter för jag är super trött! Men i kväll ska jag kanske om jag orkar på zumba och dansa! :) Dagens outfit är en rosa långärmad tröja, under den en grå tunika,gråa tajts, rosa sockor och rosa naglar :) Jag har ingen bild för att det finns ingen kamera i den här datorn min och så hittar jag inte sladden som man kopplar in i datorn och laddar upp bilder! :/ Men ni vet ju iallafall! :) Jag vill gärna att ni skickar en kommenterar åt mig, ingen skillnad om det är på frågestunden eller på det här inlägget.
Men ni kan ju också bara kommentera vad ni vill att jag ska skriva om :) Men nu har jag skrivit om allt jag
har tänkt ut så adjö mina FANTASTISKA LÄSARE!! :) <3 Ha det bra! :)

*Puss & Kram* :*) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar