fredag 18 oktober 2013

VÄLKOMMEN! ♥

Välkommen till min nya blogg!  ♥ Jag heter Vanessa och är 10 år gammal. ♥ Jag har haft min gamla blogg på blogg.se men det var så dåligt :) Jag är nu med min BÄSTA vän Elin ! ♥ På den gamla bloggen var jag aldrig in och skrev något men nu ska jag göra den här nya så rolig som möjligt. :) Jag älskar HÄSTAR,hundar,katter,kaniner ja ALLA egentligen :) Vi är 7 i min familj, min mamma Jeanette som är 42 år gammal, min pappa Tomas som är 42, min syster Angelica som är 18 år gammal, min andra syster Therese som är 22 år gammal, min bror Jimmy som är 15 år gammal och till sist min andra bror Tobias som är 20 år gammal! :) Vi har 2 katter, 2 hundar, 2 kaniner och har haft 2 hästar :) ♥ Jag spelar fotboll,piano,lite gitarr,dator och vidare, jag älskar att vara med mina vänner ♥ Det bästa som finns är vänner! ♥
Jag har alltid något att göra varje dag till-exempel måndag har jag zumba,tisdag fotboll och gympa,onsdag Amigo,torsdag fotboll eller kompis,fredag mommo,fammo,kompis eller nån,lördag kompis eller älgjakt,söndag älgjakt eller kyrka :) Idag har jag varit med Elin och ridit vid ett rid stall :) Jag ska sova över här i natt :) Nu har jag berättat om min familj,mig och vänner :) ♥

Puss & Kram ♥






1 kommentar:

  1. ja vill bara säga jag har världens bästa dotter,älskar dej så mycket!puss

    SvaraRadera