söndag 17 november 2013

Allvarligt...?

Hej! Nu måste ni svara ärligt, har jag dålig blogg?? För jag tycker i alla-fall det...
Okej men nu till i går och idag. I går steg jag upp klockan 15.00 så sov ganska länge... 
Alltså jag vaknade 13.00 men såg film till 15.00! Det var ändå så dåligt väder.
Jag gick och sova halv 2-2 tiden typ. Men jag var super trött för fredag- lördag natten sov jag bara 7 timmar! Men jag och Angelica fotograferade i går så nu om ni ser på Facebook har jag ny profilbild
hon också <3  Sen på kvällen i går så for jag ut med Elin S och några andra och frös nästan ihjäl...
I dag däremot är jag sjuk. Mår väldigt illa :'( Så det blir att ta det lugnt och se film för mig idag. 

INTE KUL ATT MÅ ILLA!!!! :'( :( Nu hör jag på musik, bloggar, ser på bloggar. 
Nu orkar jag inte skriva mera så BYE BYE!!! <3 


* PUSS & KRAM * :*) <3 
MÅSTE LE LITE I ALLA FALL! <3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar