onsdag 13 november 2013

AMIGO!!!!!

JAAAA!!!!! Äntligen onsdag och AMIGO!!! <3 Får vara med Jennifer!! <3 
Och en annan!  Nu hör jag bara på musik, Run the night! SKIT BRA!! <3 
Och har varit i skolan och haft tråkigt... Ikväll som sagt är det Amigo! KUL!!!!!!! <3 
Nu ska jag se på VD ni vet, som jag hela tiden skriver att jag ska se på. 
Hjälp Tobias är här, min bror.. Inte stolt! HAHAHAHAHAHHAHA!!!!! 
 
Jag har ju fyra "halv" syskon. De är faktiskt bara halv syskon, DET ÄR TUR!!! 
Då slipper jag se dem varje dag. Okej Angelica och Therese är BÄST OCH JAG GILLAR DEM! Men Tobias och Jimmy.... BLÄÄ! 
HAHAHHAHAHAH!!!!! Okej jag vet jag är RANDOM nu men big deal! 
ÄR ALLTID DET! <3 

Idag blir det just Amigo i stället för ORAVAIS! <3 Eller Amigo är ju i oravais men, ni vet att jag varit ute skit mycket på sistone. Nu som sagt ska jag se VD!!! <3 
Ha en UNDERBAR KVÄLL!! Jag ska ha det i alla fall. 

* PUSSAR & KRAMAR * :*) <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar