fredag 29 november 2013

DISCO NIGHT!

Hejsan!! I kväll är det DISCO I VÅR SKOLA!!!! <3 <3 <3 Alla mina vänner kommer 
förutom några förstås! ÄLSKAR DISCON!!! <3 Dansa natten lång och sjunga!! 
+ Att dansa tryckare med pojkar.. :) Alltså det är Frida och Matildas FÖRSTA GÅNG PÅ ETT DISCO! Så jag är SUPEEEER GLAAAD!!! <3 Nå jag har bara varit i skolan, ätit och nu är jag på datorn. Vi hade 2 timmar i kyrkan, sen 1 timme blandat modersmål och engelska, efter åt vi grööööt!!! Sen hade vi gymnastik och vi dansade då.. Sist hade vi bk (bildkonst) ! Och nu ska jag typ ge mat åt kaninen, sen gå i duschen och laga mig färdig och sen kanske ringa och fråga Jennifer om vi kan leka före DISCOOO!!!! <3 <3 <3!!! Vi åt gröt i skolan och på mellanmål åt vi mandarin. Här hemma har vi just ätit mos och kött. Ni måste erkänna att jag har dålig blogg!? I alla-fall tycker jag det. För att jag skriver inte varje dag, jag skriver bara om dagarna osv. Men det är JÄTTE BRA om ni tycker jag har bra blogg! Okej nu måste jag göra mina sysslor så.. 

* VI SYNS *
* PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 <3 <3 *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar