fredag 1 november 2013

FREDAG!!!!

Hejsan. Idag är det FREDAG!!! Jag ÄLSKAR FREDAGAR! 
Idag var det världens BÄSTA skoldag. För att mina vänner är FANTASTISKA! 
De är lojala, trevliga, snälla, söta och så vidare. Inte söta som kärlek utan som vänner.


Idag har vi haft först :
Engelska, vi översatte och hade typ ett skriftligt förhör på några ord.
Sen hade vi modersmål som var jättetråkigt.
Efter hade vi matematik som också var jättetråkigt.
Sedan var det gympa på gång som var superduperroligt.
Och sist hade vi bildkonst som var superroligt.

Då jag kom hem så gick jag och gav mat till alla våra 5 djur. Och städade min ENDA 
levande kanins bur/stall. 

Nu ska jag titta på Violetta på tv och sen ska jag städa huset och sen titta på PLL!
Imorgon ska jag kanske leka med en kompis så jag skriver på bloggen då före.
Jag ska faktiskt leka med Jakob tror jag. 

Jag är ensam hem nu, jag brukar tycka om det men inte nu. 
Nu är Violetta slut så nu ska jag städa fast jag är jättetrött.

Jag har mitt fredagsgodis nu som jag ska smaska i mig i kväll. 
Min mamma är borta enda tills imorgon så jag hinner inte se henne i morgon före
jag far till mormor. 

Nu var det ett sånt där ganska långt inlägg. 

Här har ni tips på 2 bloggar :

Elinmini01.blogspot.com 
NellieBerntsson.se.horseworld 


Men nu har jag berättat om min dag så vi träffas imorgon.
Jag fick just veta att jag inte ska på älgjakt i helg.

* PUSS & KRAM * :*) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar