fredag 8 november 2013

Fredag.

Hejsan! Nu glömde jag igen att skriva igår. Jag " glömmer " inte att skriva utan orkar inte....
Jag vet jag är väldigt lat men det var torsdag och jag var ute med flickan min! 
BARA MIN!! Nå igår var jag som sagt ute med Jennifer, hon var första gången ut.
Vi hade jätte trevligt! Skoldagen såg ut så här :

Först engelska 1 timme.
Finska 1 timme. 
Miljö och naturkunskap 1 timme.
Gymnastik 1 timme.
Modersmål 1 timme.
Sista timmen matematik. 


Idag har jag bara varit hemma och varit ute i Oravais i 1 timme med en kille.
Sen nu har jag tittat PRETTY LITTLE LIARS! <3 Nu tittar jag på idol och äter varma-smörgåsar och
GODIS! <3 Sen ska jag titta mer på PLL! <3 LOVE IT! <3 :* Men nu ska jag titta på idol.

* PUSS & KRAM * :*) <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar