onsdag 27 november 2013

Glömsk!

Hej! Nu glömde jag att skriva igår också! Alltså fy skäms Vanessa! Men jag var på AMIGO, duschade och sådant så jag hann inte skriva. Nu kan jag bara skriva så här kort för att jag ska till skolan, pappa skjutsar mig i dag för han ska på ett möte vid abc där han jobbar. Men jag gjorde också läxor i går och åt, lyssnade på musik, var med vänner ock mycket mer! <3 Nå jag skriver ett inlägg om denna dag lite senare, typ 16.00 för jag slutar skolan 15.00. Jag kommer ju hem först 15.30 då också ska jag laga läxorna så. I kväll blir det fotbollsträning! <3 Med Frida, Matilda och Wilma! <3
Nå nu ska jag strax till skolan. Så i dag så är det bara en helt vanlig dag fast sen i kväll har jag fotboll.
Jag LOVAR ATT SKRIVA idag då jag kommer hem! :) På mitt liv lovar jag.
Men antingen då jag kommer hem eller senare i kväll typ 20.30 så lovar jag att skriva.
Jag vet att jag inte skriver ofta men... Det är för att mamma måste alltid ha hennes dator.
Min dator är i vasa på service. Den har något fel. Så alla använder mammas.
Men jag har ju en surf-platta, men den kan man inte skriva ä,å,ö på så...
Jag ska fara nu så vi syns! <3 Ingen bild, kommer senare på mitt andra inlägg idag.


* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar