fredag 29 november 2013

Good night.

Hello my lovely readers! <3 Nu har jag kommit hem från DISCOOOO!!! <3 <3 <3 
Det var as braaaaa där, förutom en sak. Jag kom hem klockan 22.30 och DISCOT slutade kl. 22.00 
såå jag lämnade lite där. Jag var med mina BÄSTA VÄNNER där!!! <3 Men inte Elin G :( 
Hon bor i Kålby så jag träffar inte henne så ofta... :'( Men tillbaks till discot, vi dansade till varje låt! Och tryckare dansade vi, vi hade beundrar post, godis-säljning, sjöng, sprang och sådant som man gör på discot! <3 Jamen i alla-fall så tyckte jag och mina vänner att det var NÄST BÄSTA DISCOT i hela världen!! Alltså de där andra tyckte det var ALLRA BÄST men jag har  varit i Thailand på en fest och det var BÄÄÄÄÄST I HELA VÄRLDEN!!! <3 <3 <3 Okej nu är jag trött så jag ska se film där uppe och kanske jag somnar då, vem vet.? Imorgon är det först fotboll sen Matildas kalas så jag skriver typ 17.00 eller före/efter, jag vet inte?.. Nå nu har jag bara sett på slutet av Idol och ska  bara se vem som åker ut sen går jag upp till mitt rum och ser film. Ska äta något också kanske.? 

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 <3 <3 * 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar