torsdag 28 november 2013

Hejsan! Sen igen.

Hej! Jag skriver sent i kväll för mamma kom hem tidigare en väntat så hon tog datorn.
Nå jag for icke på fotboll för att jag hade huvudvärk och är JÄTTE-TRÖTT!
Imorgon är det DISCO!!!! <3 Nå jag har bara sett film, skrivit, läst, funderat över dansen i skolan i morgon och så vidare ( osv. ) Vi har haft ström-avbrott från 16.45-18.00. TRÅKIGT för att vi kunde inte vara på datorn eller titta på tv. Men det var ändå kul för vi hade jätte många ljus på.
Så fint var det! Ca 20 ljus hade vi på! Men Jimmy bara retade mig hela tiden, han sa typ att det är 2015 men jag tror det är 2013 för att jag är efterbliven... Han är det INTE JAG! Jag är smartare än han. Okej nu ska jag typ gå upp och rita så BYE BYE!! <3 

* PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MIG!! <3 * 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar