måndag 4 november 2013

I am sorry.

Hejsan! Förlåt att jag inte skrev nått i går, men jag var med kompisar hela kvällen, på dan så var jag hemma och duschade, slappade.
Med samma personer som på lördag. ( Max, Nikita, Emilia var inte alls där ) 
Vi hade super roligt, ända tills Ali som går i min klass, så hans kusin/vän tacklade mig.
Det var inte så roligt att inte kunna gå på hela kvällen igår. Jag fick kryckorna idag på morgonen då jag var och röntgade min fot.

Så jag har stukad fot och har kryckor. Inte ALLS nå roligt. Att ha sjukt i foten men det är
lite roligt att ha kryckor.
 I morgon kan jag inte vara med i gymnastiken så jag måste sitta i klassen och läsa. 
TRÅKIGT! 

Gymnastiken är en av de 2 bästa ämnena i skolan. Det är gymnastik och bildkonst som 
är bäst. För att typ det är inte alls tråkigt, modersmål,matematik är sämsta ämnena.

Nå idag har jag inte gjort mycket. I skolan hade jag mina vänner som åkte hiss med mig,
tog mat åt mig, förde bort maten och tallriken, de drog bort min sko, håll i mig då jag sto på
ett ben, håll i mina kryckor och bar min väska ner och upp. 

Jag är så lycklig som har sådana vänner. I LOVE THEM! 
Idag så var det meningen att jag skulle fara till abc med Elin, Annabelle, Isabelle men 
Elin skulle till fotbollsträning och Isabelle kunde inte komma.

Men i morgon ska jag ut med de. Och festa loss i oravais med kryckor.  

Nu har jag berättat om min lyxiga dag. Den var lyxig då jag fick hjälp med allt.
Even här hemma.

* PUSS & KRAM * :*) <3
Varit i duschen.

KRYCKORNA.

Love to my friends <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar