lördag 2 november 2013

Lördag.

Hej. Idag har det varit sådär 50/50 roligt om ni vet vad jag menar. Nu till dagens pinsammaste 
händelse : 

Enda från klockan 12 då pappa for till jobbet har tv varit på. Nu är klockan kvart över 4.
Hjälp, vad ska pappa säga?! Inte undra på om vi får dyr räkning nästa gång.

PINSAMT! Den har varit på i typ 4 timmar utan att någon har tittat. 
Jag har som gjort annat. 

Okej dagen har sett ut så här : 

Först vakna 10 och upp och äta frukost.
Sen pappa far i väg till arbetet och kommer hem 8 i kväll.
Efter det lite chilla och chatta med mamma på Facebook och fråga när hon kommer hem i kväll.
Sen blev det storstädning i huset för att överraska mamma och pappa när de kommer hem.
Jag har ännu mycket kvar att göra! 
Men nu har jag tagit en paus och är på Facebook, skriver på bloggen och tittar PLL! 

Det var typ min dag och kvällen ser ut så här :

Först chilla som jag gör.
Sen storstädningen fortsätter.
Ännu mer film.
Sen kommer pappa hem och då ska jag överraska honom och spela spel med honom. 
Efter det blir det typ kvällsmat också ska jag vara uppe till 22.30 då mamma kommer hem. 
Nu har jag bara pyjamasen på mig som det kommer en bild på.

Okej  det var vad jag har gjort och vad jag ska göra.
Vi syns i morgon kanske. ;) I verkligheten. 

* PUSS & KRAM * :*) <3

PYJAMAS ÄGER! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar