lördag 30 november 2013

SUPER BRAA DAG!

Hejsan! Kl. 18.30 kom jag hem från Matildas kalas! Vi var inne och lekte, åt godis,glass,drack lemonad, åt kex, osv. Vi var också ute och lekte kurra gömma och sen så gick alla förutom Frida,jag,Leo,Jesper och Emil dit in för de frös. Vi som lämnade ut så berättade hemligheter åt varandra, Frida och jag dansade kram-tryckare också gjorde vi lite annat..!! <3 Fotbollsträningen var jätte-bra också. Vi hade bollspel + fysik ( styrketräning och muskelträning ). Vi hade fotboll först kl. 13.00-14.30, efter skjutsade vi hem Frida och så for jag till Matilda och duschade före alla andra kom. Jag måsta fara till Matildas för att annars så hade pappa och jag måsta fara hem till Karvat och sen tillbaka till Oravais. Alltså min pappa körde oss till fotboll. Så då for jag till Matilda i stället.
Jag fick vara 3 timmar vid Matildas men de andra fick bara vara 2 och en halv timme vid henne :))
Det här var lika bra dag som i går, fast i går var det 100 % bättre!! <3 Imorgon blir det bio på kvällen med min familj. Men som tur blir det sovmorgon i morgon. Nu har jag berättat vad jag gjort och ska göra i morgon + att jag ska se film i kväll! <3 

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!! <3 <3 * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar