lördag 9 november 2013

Varit ute med HON BÄSTA!

Hejsan! Jag sa ju att jag skulle göra ett till inlägg i kväll. Jag var ute från 2- halv 6 med Jennifer! :*) <3
Hon är min andra BÄSTIS! Också Elin är min bästis! <3 Men jag var med Jennifer och hennes kille, vi hade jätte kul tillsammans vi sjöng, dansade, spelade fotboll, gungade osv. :) 
Alltså hennes kille är min bästa vän så jag har 3 BFF! <3 Jennifer, Elin och Roman.
Jag åt vid abc och sen kom pappa efter mig. 

Nu i kväll har jag bara mysigt och tittat film! <3 Jag tittar nu på VAMPIRE DIARIES!! <3 
LOVE IT SOM JAG SA I DAG! <3 


Men nu ska jag titta film och vänta på att mamma kommer hem. 
Hon har varit i Budapest så hon kommer hem i kväll.
Kommentera gärna! Dålig kvalité på bilderna, jag vet.

* PUSSAR & KRAMAR * :*) <3



MYSPYS I KVÄLL! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar