måndag 11 november 2013

YOLO!

GODDAG! I dag vanlig " TRÅKIG " skoldag! 
Schemat såg ut så här :

Modersmål " Roligt " ( NOT ) 1 timme.
Miljö och naturkunskap 1 timme " ganska roligt " ( NOT ).
Matematik 1 timme " SUPER ROLIGT " ( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOT )! 
Matte är världens TRÅKIGASTE ämne! 

Då jag cyklade hem funderade jag på vilken tid jag och JENNIFER <3 ska fara till Oravais och "härja". Vi ska mötas vid skolan senare. 

Det ska bli JÄTTE ROLIGT!!!! <3 Allvarligt så är det jag som HÄRJAR MEST!! <3 
Alltså vi gör inget dumt utan sjunger, dansar, hoppar, leker, gungar, spelar fotboll... 
Men jag sjunger, dansar, leker och gungar mest! <3 Off course! <3 
Jag gungar vildast! <3 Jag snurrar så att jag faller på gruset och det tar sjukt.. Men det är så roligt att snurra tills man nästan spyr! <3 

Jag är GALEN! I LOVE TO BE CRAZY!!! <3 
Det är mitt exempel, stå inte och var blyga utan var " galen " som jag! 
Man blir mycket gladare då man tar för sig och visar att man inte är en liten blyg person, då blir det mycket roligare att vara med dig också om du inte står tyst eller fast-klistrad hela tiden.
Jag har varit blyg och det är inte kul.. Alla andra har roligt medan någon måste stå ensam. 
Så om ni ser någon som står ensam, gå dit och fråga om hon/han vill vara med.
Ni behöver inte vara blyga, INGEN MÄNSKA ÄR PERFEKT! Och alla är lika mycket VÄRDA! <3 Så ta med er personen som står ensam och visa att hon/han inte behöver vara blyga. 
Det är mitt exempel på att vara en god vän! <3 :*) 
Nu ska jag ringa till  pappa och fråga när Jennifer och jag kan träffas! <3
 
Förresten så hör jag på musik nu och ska laga mat, i kväll lägger jag ut ett kortare inlägg om vad vi har gjort! <3 


* PUSS & KRAMAR * :*) <3 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar