lördag 14 december 2013

DUMMA mig!

Hej! Jag skrev nåt väldigt fult på det där inlägget som jag tog bort, jag var bara så sårad! Jennifer är en av de BÄSTA vännerna jag har men det tar bara så sjukt i hjärtat då vi inte är så överens nu!
Önskar bara att jag kunde säga förlåt nu! Känner mig så hemsk, hon är min bff och man säger inte dåliga saker om den man älskar som vän oavsett om man är överens eller inte överens!
Om du läser detta Jennifer så vill jag bara säga så här: Jag vet att jag inte är världens bästa vän och så men jag vill ALDRIG såra dig igen, jag var bara arg! Hoppas du vill vara vän med mig ännu!
 Det var som sagt Leos kalas i kväll och det var roligt! <3 Vi hade ryska-posten <3
Det var pinsamt! :) Men nu ska jag se om Jennifers mamma är inloggad så att jag kan säga förlåt till Jennifer! <3 Bara så ni vet så älskar jag Jennifer! Hon är min HONEY! <3


* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!!! <3 *
Ps. förlåt för ingen bild! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar