tisdag 24 december 2013

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Hej!! <3 GOD JUL!! <3 Snart kommer tomten och delar ut paket!!!! <3
I dag har jag inte gjort något särskilt, bara tittat film, ätit julmat och nu har vi spelat ett kortspel som kallas pidron. Jag har väntat på tomten hela dagen!! Jag önskar speciellt dig Therese en UNDERBAR jul! Jag saknar dig så himla MYCKET!! <3 Kom hem snart, så jag kan kram de!
Jag ska skick nå åt de, det lovar jag! Men det kommer ju fram lite sent men..
Nu är mormor,morfar,mamma,pappa,Angelica,Mats, Tobias,Hanna,Yasmine,Melina här! Vi skrattar, pratar, skojar, spelar MED MERA!! <3 :) Älskar jul, alla glada miner, folk som umgås osv.
Det är bara så roligt!! <3 Nu ska jag spela vidare så vi måste höras!!! :)

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!!<3 *




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar