fredag 20 december 2013

JULLOV JULLOV!!!!

Hej! <3 Nu är det JULLOV I 3 VECKOR!!!! <3 Ja som jag sa nu ska jag berätta om i går :
Först skolan, sen åt jag då jag kom hem och hörde på musik, efter for jag på fotbollsträning som var jätte braa! Då jag kom hem från fotboll så var Tobias, Hanna, Yasmin och Melina här! <3 
Ja, då de åkte i väg var jag i duschen. I dag har jag varit bara till kl.11.00 i skolan! <3 Sen nu har jag dansat, sjungit, hört på musik och tittat på GG ni vet gossip girl! <3 <3 <3 
I kväll/dag ska jag kanske ut med Jennifer jag måste fråga henne om hon får också måste jag fråga min mamma eller pappa. Hoppas det går för jag ska ändå fara och köpa fredagsgodis! <3 NAMNAM! 
Men i skolan sa jag GOD JUL till alla och jag kommer sakna ALLA väldigt MYCKET!! <3 :'( 
I allafall kommer jag ju vara med Jennifer, det är ett som är säkert nu är det bara 4 dagar kvar till JUL!!!!! <3 <3 <3 Wohooooooooo! Men ska rusa i väg ner och fråga mamma nu så vi höres och synes! Men då jag tänker efter så kan jag laga en typ "kläd och lite visa mitt rum" video i morgon! 
Det är ju fotboll först kl.13.00-14.30 tror jag så någon gång efter typ skulle det gå! 
Ingen bild nu igen men ni får vänja er vid det för på min dator har typ det där man tynger på så att kameran kommer på farit bort. Jag tror någon har raderat det! :'( 
* XOXO// Vanessa! <3 * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar