onsdag 25 december 2013

Julpaketen!

Hej! Nu tänkte jag visa vad jag fått i julklapp! Jag fick nästan mer en förra året + att jag fick mest i vår familj! xD Nå jag gör lite som Elin Granlund gjorde för hon är expert och min bästis så jag berättar först sen tar bilder! <3 Jag fick :


Geisha låda,

3 Konfekten,

En godis burk med olika godisar, :)

Mini glödlampa, (inte min gamla häst utan som liten glödlampa menar jag)

Ängel ,

Fotboll,

2 fotbollsstrumpor,

Nya benskydd till fotboll,

Spegel,

MASSA smink tillexempel, eyeliner, puder osv,

handduk,

liten choklad-platta,

fin glas,

änglagodis,

tvål,

JÄTTE mycket hårband,hårspännen osv,

pyssel,

färgpennor,

ritblock,

2 böcker,

sticksockor,

crocks,

vanliga sockor.


Tror det var allt. Nu får ni vänta några minuter så ska jag ladda upp bilderna.

Godisburk! <3

Julkort av pappa!

Spegel och liten lavalampa/glödlampa!



Geisha och konfekterna men jag har ätit upp en konfekt! xD


Ängel av syster <3



FcBarcelona boll! :)


Ja, jag fick ett supersnyggt bälte också!!!


snygga sockor som angelica också fick :))

benskyddden.


röda fotbollssockor till träning och vita till matcher :D


Crocks.


jätte mjuk handduk! <3


Happy girl!!! <3


Ja, det var allt jag fick och jag är väldigt glad! Vet ni varför???
Jag och pappa ska till stan någon dag också ska han köpa en iphone åt mig!!! <3
Man har nog VÄRLDENS bästa pappa!!! <3
Jag sa åt honom typ i förrgår att en iphone skulle vara VÄRLDENS bästa julklapp och igår sa han att
vi ska fara och köpa en åt mig någon gång på jullovet!! <3 <3 <3
TACK PAPPA DU ÄR BÄÄÄÄST!!! <3
Det kommer ett inlägg vad jag gjort och ska göra senare idag.
Jag tänkte göra som Elin Granlund, jag ska också laga en ny blogg. Men jag ska ändå blogga på den här.
Jag menar jag ska laga en ny blogg men jag ska blogga på båda! För jag har så många UNDERBARA läsare här
så vill inte ta bort denna blogg. Jag ska laga en blogg på nattstad.com! Så i dag skriver jag vad den heter min blogg!
Hoppas ni gillar den lika mycket som den här eller mer!!! <3

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!!!! <3 *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar