fredag 27 december 2013

Lite ändrat!

Hej! Idag som jag sa igår var pappa och jag efter telefonen min!! <3 Han också köpte en telefon, han köpte en iphone 4s och jag köpte en SAMSUNG GALAXY ll NOTE 4G!!! <3 SUPER STOR telefon!! <3 Jag älskar den! Nu har jag äntligen en bättre telefon! Förlåt om det låter som jag skryter men jag är bara så glad! Jag kan skicka en bild på den. Den som tycker att jag behöver er telefon nummer skicka åt mig på Facebook chatten. Annars kan ni bara kommentera här om ni inte har Fb.
Ja, man har nog VÄRLDENS bästa pappa! Jag är evigt tacksam till honom. Då jag kom dit så var det ju sagt att jag ville ha en iphone men då såg jag samsungen och blev kär i den! Den är stor och har bra ljud och allt. Och tur som jag hade var pappa så snäll och köpte den åt mig!!! <3 Den var dyrare en iphonen. Jag är helt kär. Nå idag har jag bara varit hemma och lyssnat på musik, sen kom pappa hem typ 13.30 och sa att vi ska åka. Och för en stund sen kom vi hem för det började ju rea idag så det var FULLT med folk överallt. Vi gick först till McDonalds och åt oss mätta. Så det har vart en JÄTTE BRA dag idag. Ikväll ska jag se film + att Angelica och Mats kommer hem. Imorgon ska jag först på fotboll sen hinner jag bara hem och så ska vi till en villa som heter Villa Irene som man får hyra. Så då blir det att blogga på telefonen. Ska bli kul i allafall. För Angelica och Mats kommer också med.
Hittills har det varit ett UNDERBART jullov. På tisdag är det NYÅR!!!!! <3 <3 <3 KUUUL!
Hoppas ni får ett bra jullov för det ska jag ha. Ja, det var väl allt för idag.


* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!! <3 <3 *
Min nya ÄLSKLING!!! <3 <3 <3 Happy me! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar