måndag 2 december 2013

MR.BEAN!

Hejsan! Hör på MR.BEAN ft. BOMBASTIC :))  Nå i allafall så har jag nu varit i skolan och slutade kl.13.00, då jag kom hem var jag ut och gick med Minttu och Nevi (mina hundar om ni inte vet).
Har INGA LÄXOR!!!!!! :D Bästa dagen i mitt liv! NOT för de e måndag. I dag ska jag chilla sen på kvällen blir det att vara med hon bästa! Jennifer! <3 <3 <3 Alltså vi ska vara i Oravais och "härja" ni vet ;) WOHOO! <3 Pappa ska på innebandy så jag följer med honom. Eller jag vet inte om hon kan komma eller inte... Ska ju ringa åt henne typ 16.00!? Nå först ska jag julpynta lite mer och städa.
JIPPIE! <3 PERFEKT! Eller hu va e? :D Mamma är på jobb och pappa lagar mat, Jimmy är i skolan, Angelica är med hennes kille i Larsmo, Therese är i Barcelona och Tobias är på "jobbet".
Okej orkar inte skriva mer. Ja föresten har jag gett mat åt kaninen. En bild + video! <3 

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar