söndag 22 december 2013

Princess!

Hej alla mina KÄRA bloggläsare! <3 I dag vaknade jag 12.30 på förmiddan! Jag hade varit uppe till 03.00 på natten i går så :) Då jag vaknade såg jag film, sen åt jag morgonmål. Efter det kom Melina hit för att Yasmine hade varit med en kompis i garderoben och lekt också mitt i allt full mycket glas och en tavla ner på Yasmine så hon fick ett stort rivsår på kinden, en stor bula på pannan och ett litet sår på handen. Så hon for till sjukhuset i Smedsby och fick sy fast lite på kinden, däremot så klarade hennes kompis sig för hon var längre in i skrubben... Nå det var tur att det inte träffade Yasmines öga! Det var väldigt synd! Men då Melina var här somnade hon i min famn, klappade mig och var riktigt RIKTIGT gullig! <3 <3 <3 Stackars Yasmine! <3 Det var en liten otursdag för Yasmine.
I morgon ska jag till Vörå med några i mitt fotbollslag och där ska vi paketera in andras julpaket för att samla in pengar till laget. I dag har jag också paketerat in Melinas, Yasmines, Tobias och Hannas julklappar. I morgon då vi är i Vörå ska jag köpa Angelicas och Mats julklappar.
Jimmy vet jag inte vad han vill ha + att han är borta på jul så jag köper inget till honom, men jag lagar ett kort. Therese är ju i Barcelona så ska bara typ skicka ett kort + något annat :)
Du läser ju min blogg Therese så kan ju inte säga ;) Men jag ska också laga kort till mormor och morfar, farmor och farfar och mamma och pappa <3 Försöker ge åt alla mina syskon och typ 
Mormor och så vidare ni vet? :) Jag vill inte att någon ska bli utan. Just for vår vän Goran hem för han har varit hit. Det har varit EN UNDERBAR helg!!! <3 Och som ni vet ÄR DET JULLOOOOOV!!!!!! <3  Perfekto! Hahha lol :D Nu i kväll ska jag se Vampire diaries och typ Gossip girl! :) Nu orkar jag inte skriva mer så ska sluta! Höres och synes! <3 

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar