måndag 30 december 2013

Sweetie miss u!

Hej! <3 Min rubrik så menar jag Elin Granlund, min BÄSTA VÄN!!! <3 SAKNAR dig så HIMLA MYCKET!!! <3 Okej, ville bara säga det. I morgon kl.12.00 på natten är det NYÅÅÅÅR!!! <3
Hoppas 2014 blir lika bra som 2013 men jag önskar att jag och Elin G ska få vara med varandra mera år 2014! Idag har jag sett film, städat och lite mer. Nu har vi gäster så jag kan inte skriva nå länge..
Igår skrev jag inte för att jag hann inte. Eller nog hann jag men.. Jag minns inte vad jag gjorde nå mer.
Men måste jag fara. Vi måste höras och synas. Jag önskar er ett SUPER BRA nytt år!!! <3 :)

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!! <3 *

6 kommentarer:

  1. Tack Vanessa för att du kommenterade! ;)
    Bra blogg du med! ^^

    SvaraRadera
  2. AAAAAAWWWWW SAAAKNAAAR DIIIG MEEESTT HONEYYY!!! ♥♥♥♥♥
    LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. MISS YOU SWEETHEART!! ♥

      Radera
    2. LOVE YOU MY LITTLE SWEETHEART!!!! <3 <3 <3 <3 MISS UUUU SO MUCH!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 HONEY!! <3

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera