söndag 8 december 2013

When it's you and me!

Hej! <3 Nu glömde jag faktiskt att skriva i går. Jag trodde jag hade skrivit redan.. :') 
Som de säger: När man blir äldre glömmer man lättare bort saker ;) HAAHAH LOL! :D 
Men hela helgen har jag haft jätte SJUKT i halsen och varit förkyld... :(( Men men igår så var jag hemma, sov till 12.30 sen titta jag film till 15.00 också sen for jag med mormor till nå gosspel eller hur man skriver e. Jag hörd bara en låt för sidan for jag med Elin och Nikita till abc men dem for hem direkt... Dem gjord en rolig sak före vi Elins som jag inte får berätta men jag är faktiskt ganska besviken på dem tå dem bara for hem direkt.... Bara för att dem frös och tyckt de var tråkigt. 
Men inte kan man ju alltid få det bästa :) Jag har ännu sjukt i halsen och hade helt bort rösten i morse. 
Nu har jag varit ute och skyfflat bort snön eller vad det heter. Jag hade så lite att göra :)
Jag ska fråga mamma om jag får ringa till Jennifer om hon får komma hit med mig. 
Men mamma är inte hemma nu så det blir först till 17.00 kanske sa hon att hon skulle komma hem ungefär. Vi har också haft en gäst här hela helgen som kommer från Sverige så mamma har skjutsat henne till flygplatsen i Vasa. Men nu ska jag höra på musik så vi höres! <3 


* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 * 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar