torsdag 26 december 2013

working dream!

Hej! Förlåt såå mycket för sent inlägg igen... Men jag har haft så roligt! <3
Nå först vaknade jag typ 13.15 idag, sen tittade jag på film, for ut och cyklade 5-6 kilometer, kom hem och åt, sen har jag bara lyssnat på musik med bas och sjungit/dansat och haft SUPER KUL med mig själv!!! <3 <3 <3 Nu också hör jag på musik! Jag ÄLSKAR musik!! Ikväll ska jag äta godis och titta film, idag har det varit en skön dag! Imorgon  kanske jag och pappa ska efter min iphone!!!! <3 <3 <3
Men annars typ måndag eller någon dag. Jag är så lycklig. Nu ska jag gå ner och dricka julmust och lite vila för jag fick huvudvärk av all musik xD :)) It's a has been a verry good day today! <3 Om man skriver e på det där viset. Jag är bra på engelska och kan prata och förstår men jag blandar lite då jag ska skriva! :) Men vi synes och höres! Min andra blogg heter nattstad.se/sweetheart12 så sök och titta men jag har inte hunnit skriva nått inlägg men jag lovar att göra det i morgon! Men jag ska ju blogga på båda bloggarna. Så hoppas ni kommer tycka om den. Och jag har inte hunnit lägga upp en bild på mig ännu men ska jag lovar! <3

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar