lördag 4 januari 2014

One step closer!

Hej! <3 Ursäkta att jag inte har bloggat nu sen måndag men jag har gjort så himla mycket.
På tisdag så titta jag film, sen kom Yasmine och Melina hit, på kvällen for vi till Betel-kyrka i Oravais och sköt raketer bland annat. Melina och Yasmine sov här en natt då. Sen på onsdag skjutsade vi hem dem och for till malax (min farmor bor där) för att äta med farmor,farfar, Saga (min kusin),Bo-åke (minfarbror), Anne (sagas mamma). Vi åt nå kyckling, potatis och annat. Sen for mamma och pappa hem, jag stannade vid farmor och Saga sov över där också. Jag kom hem just från dem.
Där vid farmor lekte vi kurra-gömma xD och åt god mat, läste, fyllde i korsord, var ut och gick, lekte med Nessi (Sagas katt) MED MERA!! <3 <3 <3 Men det var tur att jag skulle fara hem i dag för farmor blev sjuk. Så jag kanske blir sjuk för hon fick spy-sjukan.... Men nu mår jag lite dåligt i allafall.
Ska väl bara ta det lugnt och äta något ikväll då. Vi syns! <3 :D

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!! <3 *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar