tisdag 28 januari 2014

Tillbaka!

Hej! <3 Nu är jag tillbaka från min "strejk". Jag tänker bara berätta vad jag gjort idag för att jag orkar inte skriva nå mycket. Nå idag har jag mått dåligt så jag är inte i skolan. Nu har jag städat lite, lyssnat på musik, tittat tv, tittat film osv. I kväll ska farmor komma hit eller så far jag ock skrinnar med Jennifer <3 Men okej jag kan berätta vad jag gjort på fredag, lördag, söndag och måndag då.
På fredag så var jag hemma tror jag? På lördag var det ingen fotboll så jag for med Jennifer till skolan och skrinnade, sen efter for vi till Hannas, Melinas, Yasmine och Tobias hus. Söndag var jag hemma hela dagen och lyssnade på musik och slappade. Igår så ringde jag direkt klockan 1 då skolan slutade åt pappa och frågade om jag fick fara till Jennifer direkt, han sa ja och så ringde vi Jennifers pappa som också sa ja. Då lekte vi och pratade med varandra, typ halv 6 for vi till skolan och var på zumba. Efter zumba skrinnade vi till 8 då Jennifer for hem, jag stannade för jag var tvungen att stanna och vänta på att pappas skulle sluta klockan 9 (på kvällen). Så det var mina dagar det, men det har varit väldigt härligt. Jag har haft en SKÖN helg. Och nu är det tisdag så imorgon blir det AMIGO! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar