måndag 3 februari 2014

Don't say things you don't mean!

Hej! Förlåt att jag har inte bloggat nu på 5-6 dagar men ska berätta allt. På onsdag var jag ju på amigo och det var kul, på torsdag var det ju fotboll och det var en bra träning! Fredag så var det chilling på dagen sen kom mormor efter mig.Då jag var vid mormor skidade jag på isen och min hund Nevi sprang efter. På söndag kom jag hem och direkt ringde jag en kompis och frågade om hon ville komma och skrinna, hon fick komma så då for vi till skolan. Och idag har jag bara varit hemma och lyssnat på musik för jag är sjuk (eller igår hade jag feber men idag hade jag bara stegring).. Så det är inte så roligt. Den här veckan har vi utvecklingssamtal i skolan och för första gången ska eleverna vara med! SPÄNNANDE att höra vad lärarna tycker och tänker men ändå så pinsamt om man har typ pratat mycket på timmarna och så vidare! Vad tycker ni om min blogg? Snälla kommentera! Nå nu ska jag se en film och ta det lugnt så får vi höras ikväll eller imorgon! <3 Hejdåå!

Nevi! <3 (gammal bild) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar