tisdag 11 mars 2014

Woopwoop!

Hej! Tillbaka efter en LÅNG paus! Nu är jag så trött så ska bara prata om idag och igår. Igår var det måndag och då mådde jag dåligt och senare på kvällen hade jag feber. Idag var jag hemma okså för jag hade fortfarande stegring så.. Imorgon har vi fi-prov (finska-prov)! TRÅKIGT! Måste öva ikväll extra bra för att alla fick ju öva igår och idag men jag hade min bok i skolan igår så då kunde jag inte öva men idag kom Leo med boken åt mig. Idag har jag bara lyssnat på musik, sovit, tittat film m.m! Det gjorde jag typ igår också. Men jag fick mig en läxa, jag hade haft stegring på morgonen och sen gick jag ut en stund ändå och när jag gick in såg jag på film och mätte feber igen och då hade jag ju förstås feber.. Så nu sitter jag här och bloggar medan jag har huvudvärk och feber! Oj, vad jag är SMART! NOT!!
Men nu ska jag se vidare på filmen så vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar