söndag 20 oktober 2013

Hej :) Nu firar vi ännu :)

KALAS!!! :)
Hej nu igen, jag har nu en profilbild på mig nu när vi har firat jag har bara en ful klänning på mig.
Vi har inte gjort så mycket för vi är bara farmor,farfar,mormor,mamma,pappa,Angelica,Mats och jag här.Så det är bara lite äldre folk här så dem bara pratar om olika saker, men vi har ändå trevligt.
Jag har ju bloggen att sköta så jag har inte direkt tråkigt. Jag ska ännu tvätta kläder, titta film,dansa,
sjunga och äta godis :)

Men jag har inte några bilder nu förutom en, för jag orkar inte fast jag steg upp halv 12 :)
Jag blir jätte lycklig om ni bara skickar en kommentar åt mig!
För det skulle betyda allt  för mig, jag lyssnar nu på låtar och är på facebook nu.

Jag tycker det är så roligt då så många läser min blogg det betyder allt åt mig!
Jag ska börja skriva om * Mode, vardagar,hästar och mitt liv från och med imorgon * jag ska ha
frågestund i morgon, jag älskar hästar! :) <3
Jag är en djur älskare, jag älskar alla djur ingen skillnad om det är en groda,mus eller mask jag älskar allt fast jag tycker inte så mycket om spindlar, men jag tycker extra mycket om hundar och hästar.
Jag har två katter, två hundar, två kaniner och har haft två hästar.
Hundarna heter Minttu och Nevi, katterna heter Kidi och Smulan, Kaninerna heter Freddy och Brunte och hästarna heter Rafello och Huli. Men nu har jag inte nå mer att säga så i morgon är det frågestund.
* PUSS & KRAM * :) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar