torsdag 24 oktober 2013

Mode och lite mer.

Hejsan! Nu säger jag bara vad jag har gjort i skolan sådär snabbt : 
skolan, ätit, ser PLL nu!! ( Pretty little liars ) och så kollar jag bloggar och sånt. Ikväll så ska jag bara
vara kanske med min syster och se film. Eller så ser jag själv, jag skulle vilja ha en kompis men pappa
och mamma är båda borta så... 


Men nu till mode : 

Dagens outfit är en skön och varm långärmad vit/grå tröja med en vit och svart katt som har en
rosa blomkrans på huvudet, ljus blåa tajts, vit och blå sockor och en vit, brun, rosa kortärmad 
tröja. Jag kan ta en bild med min surfplatta och lägga upp på bloggen efter en stund. Så kan ni
se lite bättre. En svart och silver jacka hade jag på mig, bruna märkes-skor och min puma 
väska/ ryggsäck. Så det var min dag, ikväll ska jag bara ta det lugnt för jag är ändå supeer-
trött! Iallafall så ska jag sova och se PLL nu så syns! Ikväll kommer ett lite längre inlägg. 

Puss & Kram :*) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar