tisdag 29 oktober 2013

Pyjamas äger.

Hejsan! Idag mår jag mycket bättre. Mina kompisar har varit så snälla med mig. Jag älskar alla mina
vänner <3 Dagen har sett ut så här :

Skolan först då hade vi först : Syslöjd 2 timmar, sen modersmål och till sist gymnastik! 
Ganska rolig dag idag förutom modersmål. Efter skolan har jag nu städat hela köket, toaletten och vardagsrummet. Bara så ni vet har jag inte städat själva wc. Och nu ska jag bara ta det lugnt i min pyjamas och titta på PLL!! Jag vet att jag alltid gör det, men det är så spännande och roligt! 


Jag ska säkert också läsa och måla sedan. Mamma och pappa kommer hem sent i kväll så jag måste
vara ensam med Jimmy och Angelica om hon kommer hem. 

Men jag tänker ju inte som vara i rummet med de utan jag tänker titta film. I alla fall ska jag kanske
se en komedi eller en annan serie. Jag ska fundera. Ni ska bara veta ni som läser denna blogg
att ni BETYDER JÄTTE MYCKET FÖR MIG! 

I kväll så kanske jag ska till mommo. Så det ska bli skönt för mig att få vara själv lite grann idag.

Men nu så har jag berättat allt om vad jag har gjort och ska göra. 

Puss & Kram :*) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar