måndag 28 oktober 2013

Världens tråkigaste dag.

Hejsan! Nu har jag lite lugnat ner mig sen idag då jag skrev att min kanin dog, så nu kan jag skriva vad jag har gjort idag:
Först skola, sen kom hem och gråt ihjäl och nu ska jag se på PLL!! SPÄNNANDE! 

Vi har också begravit min kanin Freddy. 
Så i morgon kommer jag vara lite ledsen i skolan...
Men då ska jag säga att jag inte är ledsen på mina kompisar utan för att just Freddy har dött...
Jag kan inte fatta att det händer 2 gånger! Jag hade förr en annan och den dog för att katten åt 
upp den! Jag kan bara bli så ledsen. I kväll ska jag bara ta det lugnt och se på film med pappa eller mamma. Jag orkar inte något annat idag! 

I morgon kommer jag ännu vara lite ledsen men vem skulle inte vara det! Jag kommer nog att gråta 
hela veckan! Men som tur har jag kompisar och familjer. Jag skulle har farit på zumba men jag orkar 
inte idag. 


Nu så tror jag att jag har sagt allt vad som har hänt och vad jag har gjort!
Idag kommer det många bilder på mig är alla men ibland har jag annat med mig också. 
En video kommer också, en bild på min skolväska och på mitt skolfoto 2013! Snälla kommentera vad jag ska blogga om tillexempel : 
Mode, vardagar, kompisar eller vad som helst. 

* PUSS & KRAM * :*) <3
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar