måndag 9 december 2013

And you let her go.

Hej! Idag har jag bara varit i skolan... Enda sen jag kom hem har jag tittat VAMPIRE DIARIES! <3 Såå sorgligt! :'( Men nu hör jag på musik vi har inga läxor imorgon! :') 
Nu är Jennifer på väg till mig. Hon "typ fick inte komma ut sa hon" så det blev att leka vid mig i stället då... Jag ville ut! Men om hon inte fick så.. Jamen nu orkar jag inte skriva mer, jag har ändå inte gjort något intressant idag. Kanske lagar en outfit video i morgon men nu har jag varken bild eller video att lägga upp. Jaa förresten så ska jag skriva en helt egen berättelse frivilligt, jag och Frida tycker om att skriva och rita. Jag tror att Jennifer och jag ska pyssla, dansa, prata hemligheter, sminka oss, vara ute med Nevi och mycket annat. Jag kan skriva mer imorgon eller i kväll vad vi gjort. Om hon vill , hon brukar aldrig vilja göra nått. Men ska åka nu så vi hörs! 


* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar