torsdag 12 december 2013

You can hate me, you can love me, you can save me babe babe!

Hejsan! FÖRLÅT så hemskt mycket.. Jag har inte skrivit sen måndag! :/
Tisdag såg ut så här: Först skola..., sen kom jag hem och åt mat, sen lekte jag med Jennifer för hon fick inte komma ut så vi lekte i stället. Onsdag: Föst skola igen som alltid.., vi hade prov i finska FÖSTA timmen! Sen kom jag hem och åt, sen skulle jag ut med Jennifer men hon skulle ha en mys dag med hennes mamma och pappa... Idag: Skola, ätit och ska just se film, jag skulle ha farit på fotboll nu men jag har 37,7 graders feber.... Ja vi har ordprov i morgon men ska öva senare i kväll, Angelica kom hem i går med Minttu förresten. En sista sak, jag var och bowlade med power club i går. 
Jag är med i power club, det är Jennifer också. Så vi hade jätte ROLIGT i går!! <3 
Eftersom jag inte skrivit på länge ska jag skriva ett långt inlägg i morgon! :) 
Men nu ska jag se film då jag är sjuk.. :'( :'( Vi höres och synes! :)

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!! <3 * 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar