torsdag 5 december 2013

You better dance!

Hej!!! <3 http://www.youtube.com/watch?v=-KgFBeOcCHQ SKIT BRAAAA!! <3 <3 <3 
Okej nu ska vi prata om onsdag: Jag var i skolan, var på amigo med hon de BÄSTAA! Alltså Jennifer.
Sen var jag ut i Oravais till 20.30 med Jennifer efter amigo som slutade 20.00! <3 
Jag fick tillbaka min DATOR!!! <3 <3 <3 om ni inte läst min blogg tidigare så har jag haft dator på reparation för att laddaren hade något fel så den gick inte att använda. Så har fått en HELT NY laddare! <3 Men nu är jag på mammas dator för hon är inte hemma + att pappa har min... 
Nå i dag har jag varit i skolan, varit på fotbollsträning(kom hem just), ska gå i duschen och så ska jag äta. IMORGON ÄR VI LEDIGA FRÅN SKOLAAAN!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :') :') 
Är över lycklig. Det var en BRA träning. Vår tränare heter Marko och är SUPER-SNÄLL! 
I går hann jag inte skriva för var trött + att mamma skulle ha sin dator och Jimmy hade min.
Men ska gå i duschen nu så vi måste höras nå eller så ser ni på bloggen i morgon vad jag gör och gjort då. Ikväll ska jag också titta på film. Med min dator SÅKLART!! <3 AAABSOLUT! 
Men om det går så får ni en smink-video nu. 


* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!! <3 * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar