fredag 22 november 2013

Läget alltså?

Hej!! Nu "glömde" jag inte att skriva iallafall. Idag har jag varit i skolan och dansat tryckare på gymnastiken... PINSAMT! Jag har också tittat film, dansat, tittat på bilder osv ( och så vidare ).
Men jag gör bara ett kort inlägg nu så ska se lite mer VD ni vet VAMPIRE DIARIES!!!! <3 
Har som sett alla avsnitt av PLL, så nästa kommer först i januari nästa år! :'( 

Jag hör på Ridin Dirty med Chamillionaire :))) Medan jag väntar på att filmen laddar lite är jag på Facebook och lyssnar på musik!!! <3 <3 <3 Din mamma i en plastpåse! :)) Jag vet dåligt skämt, Jimmy brukar säga det. Inte kul men kul att säga. I morgon blir det inte förrän typ mellan 18.00 och 19.00 jag skriver för vi har typ FOTBOLLSDAG I MORGON!!! <3 
Nu ska jag pysa i väg eller vad det nu heter!? Har ni någon bra låt som favorit, kommentera då så jag kan höra den! 

* PUSSAR & KRAMAR FRÅN MIG!!!  * <3  :*) <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar