tisdag 12 november 2013

SORRY!

Hejsan! Igår glömde jag FAKTISKT ATT SKRIVA! Och X10000000000 GÅNGER FÖRLÅT! 
Jag kom hem så sent så jag glömde bort, jag var till halv 10 nästan med Jennifer i ORAVAIS! <3 
Jag sa ju vad vi brukar göra och vi gjorde DET! <3 JAG"HÄRJADE"MEST SOM VANLIGT! <3 
Idag har jag gjort läxor och varit i skola... Men nu halv 5 ska JAG MED JENNIFER!!!! <3 
SAKNAR HENNE FAST JAG VAR MED HENNE I SKOLAN!!! <3 
SAKNAR OCKSÅ ELIN! <3 :* Hoppas hon och jag träffas någon dag! 
Men nu iallafall så hör jag med bas på musik! :*) MUSIK ÄR DET JAG BEHÖVER! <3
Nu kom pappa hem så ska gå ner och hälsa på honom. 
HA EN UNDERBAR DAG/KVÄLL!!!!!!! 
Jag ska i alla fall ha det. Med Jennifer <3 I kväll om jag kommer ihåg eller orkar skriver jag vad vi gjort. Har ni nå bra musik förslag??! Kommentera gärna då. 
Ps. Random 1 bildin! <3
* PUSS & KRAM * :*) <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar